Presta-noob-dk Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 (edited) Hej Håber nogen kan hjælpe mig med mit problem Når man skifter til dansk sprog på min hjemmeside, så forsvinder det meste af layout'et på temaet Her screenshot af siden på dansk sprog Her screenshot af siden på engelsk sprog Er der nogen der kan fortælle mig hvad man kan gøre ved det Siden kører på ver. 1.5.4.0 af Prestashop, og med et tema der hedder Bonsanis købt på http://presthemes.co...s/bonsanis.html Edited July 18, 2013 by Presta-noob-dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Det nemmeste er at spørge udvikleren af themet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta-noob-dk Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 ja det er jeg enig i, men de siger at themet ikke er lavet til dansk sprog, så de vil ikke hjælpe Jeg tror dog jeg har fundet ud af hvad det er der er i vejen, der mangler oversættelse til modulerne i back end'en, så det må jeg prøve at gå igang med at få oversat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 (edited) Hvis ting forsvinder, har det ikke noget med oversættelserne at gøre. Købte themes skal altid oversættes, men du kan kopiere det danske sprog fra default themet til det købte theme, så er det kun de moduler, der følger med themet, der mangler oversættelse. Men som sagt, moduler/elementer der ikke bliver vist, er ikke relateret til oversættelser. EDIT: Jeg får lige en tanke: Måske er dine moduler på forsiden sprogversionerede, så der skal laves indhold specielt til den danske side. Det kan du se i de relevante moduler. Edited July 18, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Presta-noob-dk Posted July 18, 2013 Author Share Posted July 18, 2013 ja det var fordi at modulerne på forsiden er sprogversionerede, fordi nu har jeg lavet oversættelse på dansk inde i modulerne, og så ser det ud til at virke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts