steengod Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med, hvordan jeg ændrer teksten der er oven i den blå butterfly på min hjemmeside www.asmussen-fashionland.com Det er lykkedes mig en gang tidligere, men jeg fik ikke skrevet det ned. Hilsen Steen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Hvilken tekst mener du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Det er (nogle af) dine CMS-tekster (Værktøjer, CMS), der vises i dette modul. Du udvælger, hvilke sider, der skal vises i CMS-modulet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steengod Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 Det hedder vidst en alt tekst. Der hvor den siger "Køb butterflys online" oven i den blå butterfly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Sorry - troede det var teksten ovenover:-) Det er reklameblokken så, og her kan du angive en titel, der vises som alternative tekst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts