Jensens IT Support Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 (edited) Prestashop 1.5.4.1 Ved ordre - fremsendes der ikke en ordrebekræftelse til kunden. Mail modulet er installeret og sat op e-mail er sat op i avancerede parametre Test e-mail kan sendet manuel fra prestashop. Kunden er oprettet med email adresse Hvad har jeg "glemt" - eller er der noget der eventuelt mangler? Håber på en hurtig response ;-) Edited June 28, 2013 by Ivanhoe55 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Typisk er det din server, der afviser e-mailen, hvis domænet i afsenderadressen ikke matcher din shops domæne. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LayWay Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Jeg har samme problem, hvordan ændre man så domænet i afsenderadressen? Jeg har haft et "billigt webhotel" hos Meebox hvor alt virkede fint, og har nu opgraderet til et "PRO webhotel" og nu kommer ordrebekræftelsen ikke!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted July 11, 2013 Share Posted July 11, 2013 Jeg går ud fra, at vi kan nøjes med at diskutere dette, i den anden tråd du har. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts