joergenaj Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 (edited) Jeg kører PS 1.5.4.1. Har lagt mærke til, at når jeg opretter mig som kunde, så kommer der ikke noget tilbud om at tilmelde mig nyhedsbrev mere. Ved ikke hvad der er sket. Er der nogen der ved om det kan slås til og fra eller lignende? Kan man have et flueben kunder kan sætte, hvis de ikke er tilmeldte. Det er vigtigt at de er tilmeldte. Edited August 28, 2013 by joergenaj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted August 14, 2013 Author Share Posted August 14, 2013 Det var en indstilling, kan ikke helt huske hvor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
xlpiger Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 Har lige som dig ledt efter den, og nu fandt jeg den, modulet hedder blocknewsletter Link to comment Share on other sites More sharing options...
joergenaj Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Tak for oplysningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted August 28, 2013 Share Posted August 28, 2013 Husk at rette indlægget til løst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts