Frits van Leeuwen Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Hallo allemaal, Ik zag vandaag dat er een nieuwe update was. Ik zit op 1.4.10.0. Om de update naar 1.4.11 te kunnen doen heb ik eerst "one click upgrade" geupdate. Dat ging goed. Maar toen ik de upgrade daarmee wilde uitvoeren, kreeg ik in eens de melding: current version : 1.4.10.0. install version : null [ERROR] version to install is too old Hoe kan dat? Het is toch de nieuwste versie? Alvast bedankt voor assistentie. Vr.gr. Frits Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Hallo allemaal, Ik zag vandaag dat er een nieuwe update was. Ik zit op 1.4.10.0. Om de update naar 1.4.11 te kunnen doen heb ik eerst "one click upgrade" geupdate. Dat ging goed. Maar toen ik de upgrade daarmee wilde uitvoeren, kreeg ik in eens de melding: current version : 1.4.10.0. install version : null [ERROR] version to install is too old Hoe kan dat? Het is toch de nieuwste versie? Alvast bedankt voor assistentie. Vr.gr. Frits Ik zou deze melding plaatsen in het Engelse bug gedeelte. Waarschijnlijk dat de mensen van PS zelf hier meer over zouden kunnen vertellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frits van Leeuwen Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 (edited) Dit heb ik inmiddels gedaan. Maar ook een nieuwe update van het upgrade programma geïnstalleerd. Toen werkte het wel. Edited June 29, 2013 by frits1969 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PascalVG Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Goed om te horen. Ik markeer de vraag als opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onedirection Posted October 10, 2013 Share Posted October 10, 2013 Hoi Frits, Kun je mij vertellen hoe je het hebt opgelost? Want ik wilde ook de nieuwste versie upgraden, maar kreeg dezelfde foutmelding. Waar kun je de update van de upgrade programma installeren? Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts