mmalling Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Findes der et modul til Presta Shop hvor det er muligt for kunden selv at vælge hvor pakken skal leveres med Post Danmark. Det er lidt ala det samme som GLS pakkeshop, men her med Posten, hvor kunden selv kan vælge til hvilket posthus eller døgnpost pakken skal leveres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Der er vist et under udarbejdelse så vidt jeg ved Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 25, 2013 Share Posted June 25, 2013 Det er rigtig meget på trapperne, jeg ved ved at få lagt sidste hånd på detaljerne og håber at få det inden det bliver sommerferie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted June 26, 2013 Author Share Posted June 26, 2013 Det lyder super, det vil jeg helt sikkert være interesseret i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted July 6, 2013 Share Posted July 6, 2013 Jeg skal nok sørge for at der lige lander en besked her på forum når det er klar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted August 6, 2013 Author Share Posted August 6, 2013 Blot af nysgerrighed er der en forventet dato? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 En dato skal man nok passe på med, men jeg har faktisk afsat noget tid til at kigge på det i morgen - det er dog ikke det ens betydende med at det også bliver færdigt i morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted August 10, 2013 Share Posted August 10, 2013 Så er modulet klar og kan købes her: http://www.prestatips.dk/shop/da/prestashop-moduler/16-pacsoft.html eksiterende kunder med pacsoftmodulet kan opgradere for 395,- + moms. Hvis man ønsker at opgradere så sende en mail til [email protected] hvor du inkludere dit ordrenummer for eksiterende køb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts