AViAirco Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 (edited) Beste mensen, Ik heb een vraagje via AircoPrijs.nl staat er onderin een footer met daar het volgende: Contact Webshop AVI Airconditioning & Klimaatbeheersing BV Bellweg 20 4104 BJ Culemborg T: +31 (0)345 51 14 30 E: [email protected] [/indent] Contact Webmaster Ventura Connect Group B.V. M. Hobbemalaan 8 3401NB IJsselstein E: [email protected] Klantenservice Verzendinformatie Retourneren Contact Veel gestelde vragen Klachtenbeleid Informatie Partnerprogramma Privacy policy Disclaimer Algemene voorwaarden Mijn vraag is hoe kan ik deze aanpassen, ik kan het nergens vinden in het menu. Ik wil wat dingen aanpassen onder 'Contact Webshop' en ' Contact Webmaster'. Alvast super bedankt voor jullie aandacht! Edited June 21, 2013 by AViAirco (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 26, 2013 Share Posted June 26, 2013 Beste mensen, Ik heb een vraagje via AircoPrijs.nl staat er onderin een footer met daar het volgende: Contact Webshop AVI Airconditioning & Klimaatbeheersing BV Bellweg 20 4104 BJ Culemborg T: +31 (0)345 51 14 30 E: [email protected] [/indent] Contact Webmaster Ventura Connect Group B.V. M. Hobbemalaan 8 3401NB IJsselstein E: [email protected] Klantenservice Verzendinformatie Retourneren Contact Veel gestelde vragen Klachtenbeleid Informatie Partnerprogramma Privacy policy Disclaimer Algemene voorwaarden Mijn vraag is hoe kan ik deze aanpassen, ik kan het nergens vinden in het menu. Ik wil wat dingen aanpassen onder 'Contact Webshop' en ' Contact Webmaster'. Alvast super bedankt voor jullie aandacht! Dat zal dus niet zomaar gaan. Zo te zien is er gebruik gemaakt van een aangepaste module of template met tables ( ) om de info in de footer te plaatsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts