jgerza Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Theme: Greenstore Kompatibilní: 1.5x Autor: Pestovani.in Licence: Zdarma Barva: Zelená, šedá Instalace: Nahrát balíček do složky /themes nebo přímo pomocí instalátoru template. Doporučuji zachovat pořadí bloků. Náhled ZDE Ať se líbí 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_Carlo Posted June 28, 2013 Share Posted June 28, 2013 Dobrý den, ten vzhled se mě hrozně líbí, ale přes modul import/export šablony napíše chybu "špatný konfigurační soubor" a když to pouze nakopíruju přes ftp do adresáře /themes a aktivuji ho tak grafika se úplně rozbije, texty jsou všude možně, nikde žádný barvy atd. Prestu mám 1.5.4.1 a bohužel jsem s ní začátečník. Chci ji jen na propagaci ručně dělaných výrobků co dělám ve volném čase. Poradil by prosím někdo v čem může být chyba? Děkuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgerza Posted July 8, 2013 Author Share Posted July 8, 2013 Nahrát na fpt. Pokud jsou moduly rozházené, přihrát a nahradit obsah složky Modules.rar do ftp/modules/ green.pestovani.in/modules.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
klaranahlovska Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Nevidím zde žádný soubor ke stažení...jak je možné tuto šablonu získat? Děkuji Link to comment Share on other sites More sharing options...
don_Carlo Posted September 2, 2013 Share Posted September 2, 2013 Nevidím zde žádný soubor ke stažení...jak je možné tuto šablonu získat? Děkuji http://www.prestashop.com/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=74353 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sir_pierre Posted December 4, 2013 Share Posted December 4, 2013 Ahoj vzhled je moc pěkný, byl by v modré barvě? Pracuji na eshopu s dopravním značením a modrá by tomu sekla víc. Díky za odpověď. Link to comment Share on other sites More sharing options...