Torben Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Jeg har opgraderet til 1.5.4.1. I flere mails kan man ikke i ændre til dansk overskrift i Lokalisering > Oversættelser > Email oversættelsesskabelon. Bl.a. står der: Ingen emne fundet for bankwire i databasen. Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvad det hentyder til. Det ser ud til at være en mangel databasen - men hvor? Torben Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Har du prøvet at opdatere oversættelserne? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
tesla-shop.dk Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 Ved et er et gammelt emne, men jeg har samme udfordring. Nogen der har en løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Og du kører PrestaShop 1.5.4.1? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
tesla-shop.dk Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Det er 1,6 men jeg har fået det løst ved at ændre i "statusser" Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 (edited) Tråden handlede jo om PrestaShop 1.5.4.1. En anden gang, vil det være en god ide at oprette en ny tråd. /Kjeld Edited January 14, 2016 by presta-dyr (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tesla-shop.dk Posted January 14, 2016 Share Posted January 14, 2016 Beklager, det havde jeg ikke lige tænkt over. Jeg er helt ny her, så skal lige lære rutinerne Men det er noteret til næste gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts