joke Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Díky tomuto foru a všem dobrým radám jsem jako naprostý laik nainstaloval, počeštil a téměř zprovoznil PS 1.1. Zadávám zboží a jsem na sebe trochu pyšný a NAJEDNOU BÁC. Rozsypal se mi FO i BO. Vše jsem dal už dohromady, ale popisy (krátký i dlouhý) v zadávání zboží v BO se stále ukazují v HTML? Zároveň zmizela celá editační lišta textu. Než to nastalo, udělal jsem jenom změnu htaccess.txt na .htaccess, kde je ošetřené jen zobrazování url a 404. Koukám na to celý den jako sněžný pes Goro a už nevím do čeho dloubnout. Raději se zeptám než něco po... PROSÍM O RADU. Nemůžu psát popisy v HTML, který pořádně neumím. A prosím bez vtípků, že je to dobrý trening. Díky. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerc Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Asi Ti neviem dať presný návod, lebo si už nepamätám presnú príčinu. Mne sa to stalo keď som robil na základe návodu z fóra zmeny v administrácii produktov a nevšimol som si že návod bol pre oveľa staršiu verziu Presty. Keď si nepamätáš ktorá zmena to mohla byť prepíš celý adresár adminu na serveri z inštalácie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joke Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Clerc: Díky za reakci. Na nic lepšího jsem nepřišel. Měl jsi pravdu, naběhl jsem si na radu z fora. To je riziko. Těch lepších rad je tu více. Link to comment Share on other sites More sharing options...