jvels Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Hej Er der nogle der ved om man i version 1.5.4 kan tilføje et order gebyr på x kr automatisk? Jeg har vært ved at søge men umiddelbart syntes jeg ikke jeg kan finde en løsning :-( /Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Hvorfor vil du det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jvels Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Hej Det er fordi jeg sælger nogle produkter som koster ca. 7-10 kr. pr stk (virtuelle/download produkter). Derfor vil jeg opkræve et administrationsgebyr på 3-5 kr pr ordre til at dække omkostninger til b.la. Paypal gebyr. /Jesper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Kig under Forsendelse, her kan du lægge et gebyr på hver ordre. Men jeg er enig med Pertho i, at du ikke bør lægge dette på ordren, men i stedet justere dine priser, så de tager højde for dette. Ellers vil du nemt skræmme kunder væk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts