AlexMooren Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 (edited) Hoi Als ik in het klanten overzicht kijk zie ik onderaan staan dat ik een bericht aan de klant kan sturen. Hierin staat echter alleen ge Engelse variant. Weet iemand hoe ik hier een 2de bericht in kan toevoegen of waar ik deze tekst kan wijzigen? Ik had al in mails gekeken baar daar staat hij niet bij. Ik wil deze optie gebruiken om de track en trace codes naar mijn klanten te verzenden. Alex Edited June 17, 2013 by AlexMooren (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Hoi Als ik in het klanten overzicht kijk zie ik onderaan staan dat ik een bericht aan de klant kan sturen. Hierin staat echter alleen ge Engelse variant. Weet iemand hoe ik hier een 2de bericht in kan toevoegen of waar ik deze tekst kan wijzigen? Ik had al in mails gekeken baar daar staat hij niet bij. Ik wil deze optie gebruiken om de track en trace codes naar mijn klanten te verzenden. Alex Kijk onder BO->Orders->Order messages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts