kawzood Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Hej Pretas, Jeg oplever et meget meget mærkeligt problem med min shop. Hvis jeg på min Macbook Pro går ind på min shop med firefox som browser kan jeg ikke "købe" noget. Det vil sige når jeg smider noget i kurven kommer det godt nok derop, med ajax funktionen og det hele. Men hvis jeg så trykker på "kasse" står der kurven er tom. Jeg har prøvet at slå Ajax funktion fra, men det har intet at sige. Siden virker helt fint i Chrome og Safari. Men hvis jeg prøver at gøre det samme på min iMac, også med firefox browser, så virker det. Det vil altså sige det kun er på min Macbook jeg ikke kan gå til kassen. Nogle der kender dette problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 15, 2013 Share Posted June 15, 2013 Husk at fortælle version af shoppen. Jeg ser lige, at du kontaktede mig via Amino for hjælp vedr. din shop og du ikke svarede tilbage på det jeg sendte til dig. Så jeg tænker, at du får det løst på anden måde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawzood Posted June 16, 2013 Author Share Posted June 16, 2013 Det er version 1.5. Jeg fik løst problemet ja, ellers mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Ja, og så er det altså god kutyme, at skrive HVAD LØSNINGEN ER. Dette her er et forum, hvor vi hjælper hinanden. Så kom venligst med løsningen, tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 16, 2013 Share Posted June 16, 2013 Det var ikke det samme jeg blev kontaktet om. Så jeg tror ikke problemet her er løst. Min kommentar var mere generel og henvendt til folks almindelige (mangel på) høflighed, når de kontakter en for et tilbud på en opgave og man svarer tilbage - og de så ikke engang gider besvære sig med at skrive, at de ikke er interesserede alligevel, eller har fundet en anden til at løse opgaven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawzood Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Ja, og så er det altså god kutyme, at skrive HVAD LØSNINGEN ER. Dette her er et forum, hvor vi hjælper hinanden. Så kom venligst med løsningen, tak. JEG HAR IKKE LYST MIT PROBLEM - men det problem jeg havde henvendt mig til Prestafan1234 om! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 Uden et link til din shop, får du ingen hjælp, for vi kan ikke se, hvad problemet er... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts