KimTheMan Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 (edited) Hej, Findes der en indstilling der gør jeg hele tiden kan se om der er nogen online på min side. Om det er "faste" kunder eller gæster. Kan se inde i Statistik der er en der hedder "Besøgende online" Men den bliver ved med at vise dem som online. Også selv om jeg ved de ikke er. Jeg vil have et billede af hvem der er online nu og her. Edited June 17, 2013 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 Du kan se besøgende online Google Analytics under Realtid. Der findes også et modul der hedder statstrackvisits (eller noget i den dur). Jeg ved ikke, om det virker til version 1.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Ja ved jeg ikke hvorfor jeg ikke tænkte på. Da jeg netop har brugt Google Analytics i flere år på min anden side. Men det er installeret og ser ud til at virke. Så tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts