Optimus_Sam Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Hey iedereen, Ik heb momenteel een Nederlandstalige en Franstalige webshop lopende. Maar ik wil de Franstalige verwijderen. Weet iemand hoe dit moet? Ik heb al de taal op niet weergeven geklikt. Maar ik zie nog steeds dat Google Franse, en zelfs italiaanse versies van mijn webshop heeft opgepikt. Weird Bedankt! Groetjes, Sam Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted June 22, 2013 Share Posted June 22, 2013 (edited) Hey iedereen, Ik heb momenteel een Nederlandstalige en Franstalige webshop lopende. Maar ik wil de Franstalige verwijderen. Weet iemand hoe dit moet? Ik heb al de taal op niet weergeven geklikt. Maar ik zie nog steeds dat Google Franse, en zelfs italiaanse versies van mijn webshop heeft opgepikt. Weird Bedankt! Groetjes, Sam Dat Google nog vermeldingen heeft van de Franse/Italiaanse komt waarschijnlijk uit de oude cache/indexering. Heb je na het uitschakelen van de talen de sitemap opnieuw aangemaakt? Edited June 22, 2013 by scorpionsworld (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Optimus_Sam Posted June 22, 2013 Author Share Posted June 22, 2013 Hello Scorpionsworld, Bedankt voor je reply. Nu begrijp ik het. Na de uitschakeling heb ik een nieuwe sitemap aangemaakt. Heb daarvoor online tool gebruikt en dan op server gezet en via google webmasters geupload. Hopelijk lukt het nu :-). Groetjes, Sam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts