jensUGX Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Hej Jeg søger et modul, som giver mig mulighed for at at der ligemeget hvilken side på min shop kunderne lander, bliver præcenteret for et PopUp vindue eller lignende, med info om sommerferie lukket eller lignende. Findes der et sådan modul og hvis ikke hvordan kunne man ellers løse det. Bruger stadig shop Version 1.2.5.0 På forhånd tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 13, 2013 Share Posted June 13, 2013 Dårlig løsning, hvis du spørger mig. Langt de fleste blokerer pop up's eller lukker dem uden at se indhold. Hvis du har et budskab alle skal se på din shop, f.eks. sommerferielukket, så indsæt det i dit logo øverst eller i topbjælken øverst, så alle ser det på alle sider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 14, 2013 Share Posted June 14, 2013 En rigtig fint alternativ til Prestafan1234's foreslag er sådan som de håndtere nyhedssignups på hos coolstuff.dk (venstre hjørne i bunden af skærmen) Jeg skal lige sige med det samme at jeg ikke har set et modul der kan det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensUGX Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Dårlig løsning, hvis du spørger mig. Langt de fleste blokerer pop up's eller lukker dem uden at se indhold. Hvis du har et budskab alle skal se på din shop, f.eks. sommerferielukket, så indsæt det i dit logo øverst eller i topbjælken øverst, så alle ser det på alle sider. Ja det kan du have ret i, havde jeg ikke tænkt over. Kan man indsætte det i topbjælken på en nem måde, evt. som gammeldags "lysavis" hvis der er mere tekst end der lige kan stå ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 17, 2013 Share Posted June 17, 2013 Kan man indsætte det i topbjælken på en nem måde, evt. som gammeldags "lysavis" hvis der er mere tekst end der lige kan stå ?? Ja, det kan man, hvis man kan html. Afhængigt af dit theme og logo kan der måske blive plads til det som en del af dit logo billede. Men ellers kan du også overveje at bruge reklameblokken og lave en pæn grafik, som du så linker til en CMS side, hvor du fortæller noget mere. Denne kan du så placere et synligt sted på hjemmesiden, og den går også igen på alle sider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts