Nisse Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Hejsan!Skulle behöva ha hjälp med att installera Prestashop 1.2.1.0.Har ställt mapparna som ska ha 777 rättigheter.allt fungerar perfekt tills jag kommer till steg 4, jag har fyllt i allt och laddat upp hemsidans logo men sen fastnar den där när man trycker på next. knapparna fryser och det enda som händer är att den laddar högst upp till höger. jag kommer aldrig till steg 5logon dyker upp på hemsidan men jag kan inte logga in på admin sidan. står bara att det är fel lösenord.Hoppas ni kan hjälpa mig att installera Prestashop så det fungerar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zizzi Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 jag undrar oxå, ingen som kan ge svar??.. mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Låter som att något går fel vid installationen. prova att använda 1.2.2 istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddaarruuddee Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Hej,Samma sak händer mig. Jag har Binero som host.Försöker installera version 1.2.2Har tidigare installerat version 1 och det gick bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddaarruuddee Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Nu fick jag det att fungera.Jag valde att inte få notifications till min email, och då gick det bra. Läste att någon annan gjort samma sak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts