MathiasReker Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 (edited) Jeg har lige læst denne artikel og kunne godt tænke mig at forbedre min shop på punkt 5. Umiddelbart lader det til at være ret simpelt, men jeg vil lige være sikker, før jeg roder med koden. Jeg opretter 4 subdomæner: js1.shinetech.dk js2.shinetech.dk css1.shinetech.dk css2.shinetech.dk Så opretter jeg en .htaccess fil og placerer i hvert subdomæne, med indholdet (her tager jeg udgangspunkt i js1.shinetech.dk: RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} ^js1.shinetech.dk$ [OR] RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.js1.shinetech.dk$ RewriteRule (.*)$ [url="http://www.shinetech.dk/js/$1"] [R=301,L] Jeg flytter så mappernes indhold (Så ledes bliver mappen /js/ tom!): /js/ /theme/mytheme/js/ /css/ /theme/mytheme/css/ til subdomænerne. fx.: /js/ bliver flyttet til js1.shinetech.dk Er dette forstået korrekt? Edited June 12, 2013 by shinetech.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Det ser ud til, at du kører version 1.5? Her burde det ikke være nødvendigt at gøre noget for at optimere på hastigheden. Specielt ikke, hvis du har et ordentligt webhotel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MathiasReker Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Min webshop loader hurtigt nu, men min webshop bliver snart udviddet med ca. 10.000 produkter, så jeg ønsker at optimere så meget som muligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts