Carltonn Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Hej, finns det någon här på forumet som har en fakturamodul som de vill dela med sig av? Jag vore otroligt tacksam om någon kunde lägga upp den här på tråden eller kanske PM:a mig den.Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Du har PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted August 15, 2009 Author Share Posted August 15, 2009 Tack så hemskt mycket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Hoppas det funkar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 jag vill med ha kan ni dela med er tack Mvhkenn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Här kommer den. invoice.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carltonn Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Populär modul du hade där, för mig funkade den perfekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenn Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 tackar stort + till dig patrik .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Så lite så Tror jag kodade om medföljande cod-modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scraphornan Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 DU är en pärla. Nu ska jag bara fatta var jag ska lägga den hahaVill någon hjälpa mig så spar jag säkert flera timmars testande :roll: Så lite så Tror jag kodade om medföljande cod-modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Packa upp och lägg hela katalogen i modules. Installera sedan i admin->modules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scraphornan Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Tack så jättemycket!Nu är det på plats och ser bra ut, bortsett från att den svenska översättningen inte är på plats.Ska den ligga någon annanstans? Packa upp och lägg hela katalogen i modules. Installera sedan i admin->modules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Du översätter direkt i admin under Translations. Kolla Modules Translations. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scraphornan Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Ah, såklart =)Hade nog inte mycket till hjärna igår ;-)Tack så mycket för all hjälp! Du översätter direkt i admin under Translations. Kolla Modules Translations. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Tack för en jättebra modul!Den funkar bra. Det jag skulle vilja ändra är att i mitt mail som jag får om en ny beställning så står det "Invoice" som betalningsmetod och detsamma gäller i kundens mail. Var ändrar jag det? Alla fält för själva modulen är översatta, men det gör ingen skillnad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Har inte brytt mig om att översätta mailet från modulen mailalerts, men kan inte påminna mig om att jag haft några problem med översättningen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Hej Patrik,jag la till möjligheten att ange ett pnr / org nr på beställningen (obligatoriskt) så kan man även använda modulen till icke tidigare kända kunder om man har något avtal med ett kreditupplysningsföretag.Kan kanske vara användbart för att minska bedrägeriförsök. invoice.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Toppen, kan vara användbart Tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 kom på att vi kanske bör flytta denna till stora modulforumet.. så att inte bara vi svenskar har tillgång till modulen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Gör så, inga protester från min sida! Link to comment Share on other sites More sharing options...
asjoli Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Åh, vad bra!Funkar den ihop med 1.2.4?Nu ska jag bara få 1.2.4 att funka också :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pwassvik Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Vilken bra modul. Men jag letar efter en sak och det är att kunna bestämma vilken avgift man skall ta för fakturan etc?? var ändrar man detta om man nu ens kan ändra det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scraphornan Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Hej Patrik,jag la till möjligheten att ange ett pnr / org nr på beställningen (obligatoriskt) så kan man även använda modulen till icke tidigare kända kunder om man har något avtal med ett kreditupplysningsföretag.Kan kanske vara användbart för att minska bedrägeriförsök. Det är ju superbra!Jag skulle också vilja ha att man kan lägga in sin fakturaavgift så att den kommer med på ordersedeln direkt.Går det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Blomqvist Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Jag har installerat Betala via faktura-modulen idag.När jag har valt Fakturabetalning och ska bekräfta ordern genom att klicka på den gröna knappen så kommer jag till en sida som inte kan visas, ni vet där det står Webbsidan kan inte visas i IE. Jag får inga bekräftelsemail eller något heller.Vad kan det vara för fel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 Jag har installerat Betala via faktura-modulen idag.När jag har valt Fakturabetalning och ska bekräfta ordern genom att klicka på den gröna knappen så kommer jag till en sida som inte kan visas, ni vet där det står Webbsidan kan inte visas i IE. Jag får inga bekräftelsemail eller något heller.Vad kan det vara för fel? Kan vara så mycket som strular.. det kan vara rättigheterna på servern som inte får köra filen, kan vara en fil du missat att ladda upp, någon felaktig inställning.. Enklaste är att du kontrollerar i php error loggen vad som felar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Blomqvist Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Märkte att samma sak inträffar oavsett vilken betalningsmetod jag använder.Så har det inte varit innan.Var hittar jag PHP Error loggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusg Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Installerade modulen lokalt (där jag utvecklar butiken), och den verkar riktigt trevlig. Men en sak undrar jag: i fakturan som genereras finns inga uppgifter om vart pengarna skall betalas! Hur kan jag få in denna information på fakturorna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Skulle gissa att du får ändra i PDF-klassen i så fall...classes/PDF.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusg Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Ok. Och detta påverkar du alla fakturor, oavsett betalningsmetod, eller hur? Finns det något enkelt sätt att hämta uppgifterna, eller ska jag helt enkelt hårdkoda in det i classes/PDF.php? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Det finns möjlighet att kontrollera vilken modul som använts på order objektet och därmed anpassa fakturan efter vilket betalningssätt som valts, men det är hårdkodning i PDF.php som gäller tror jag.. om det inte finns någon lämplig hook i pdf klassen.. får kika på det sen, kan ju vara ett naturligt tillägg till modulen i så fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusg Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Inte helt insatt i hur prestashop funkar än (amatörkodare som man är), men jag ska ta en titt på det vid tillfälle. Alltid kul att lära sig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Hittade faktiskt en hookPDFInvoice som funkar som så att den lägger till text under moms raden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ipray Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Hej!Tack för en super bra modul. Vi har precis börjat använda den och den fungerar bra förutom en sak och det är det att jag hittar ingenstans man kan ställa in en fakturaavgift!? Jag såg att flera andra i tråden hade påpekat detta, någon som har en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Här kommer en uppdaterad version där en fakturaavgift läggs på.Fungerar så här.Skapa en produkt i administrationen, Döp den till Fakturaavgift och sätt den som inaktiv.Ge den ett unikt referensnummer, t.ex. "fakturaavgift".Ange detta referensnummer i modulen så kommer den läggas till på beställningarna. invoice.zip 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkthkr Posted January 23, 2010 Share Posted January 23, 2010 Funka klockrent, tusen tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alldo Group Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Aaaah ... Precis vad jag behövde! Du är ett geni ruilong - ett STOORT tack Nu kan jag slå på PDF-funktionen = Perfekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ipray Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Nu har även vi testat det och det fungerar perfekt! Stort tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 Smart lösning, kudos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjumsen Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 jeg har lastet ned faktura modulen , men får den ikke som et betalings valg . hva har jeg gjort galt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusg Posted January 31, 2010 Share Posted January 31, 2010 Hittade faktiskt en hookPDFInvoice som funkar som så att den lägger till text under moms raden. Jag valde att koda om classes/PDF.php istället för att få in nödvändiga uppgifter. Gjorde även så att "Förfallodatum" och "Dröjsmålsränta" endast visas när man valt faktura som betalningsmetod.En sak undrar jag dock: hur bifogar man fakturan med e-mailet som skickas till kunden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusg Posted February 1, 2010 Share Posted February 1, 2010 Har lyckats lösa bifogning av faktura. Var tvungen att ändra lite i två filer i classes-mappen: OrderHistory.php och PaymentModule.php. Om någon är intresserad så kan jag nog bemöda mig att sammanfatta vad jag gjorde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
l00p Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Hej,Marcusg, jag undrar om du orkar förklara hur du fixade det där med att bifoga fakturan med mailet?Riktigt bra modul iaf Tack på förhand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusg Posted February 10, 2010 Share Posted February 10, 2010 OK, jag gör ett försök...Problemet var dels att order-objektet i PaymentModule aldrig fick något invoice_number, eftersom detta nummer skapades i en annan instans av order-objekt i OrderHistory.php. Därför gjorde jag följande ändringar i classes/OrderHistory.php:Ganska i början finns denna rad: public $date_upd; Under den raden lade jag till följande: /** @var integer Invoice Number (in order to update invoice number on order object in paymentModule->validateOrder() )**/ public $invoice_number; public $invoice_date; Sedan gjorde jag tre ändringar i classes/PaymentModule.php:Sök efter följande text: "$history->addWithemail". Efter raden som börjar med den texten lägger man till $order->invoice_number = $history->invoice_number; $order->invoice_date = $history->invoice_date; Sök därefter upp raden som börjar med "$new_history->AddWithemail" och lägg till på raden under $order->invoice_number = $new_history->invoice_number; $order->invoice_date = $new_history->invoice_date; Slutligen, leta upp "Join PDF invoice". Den rad som finns under denna text (börjar med "if(intval"), kommentera bort den (lägg till // i början av raden). // if (intval(Configuration::get('PS_INVOICE')) AND Validate::isLoadedObject($orderStatus) AND $orderStatus->invoice AND $order->invoice_number) Lägg därefter till följande rad under: if (intval(Configuration::get('PS_INVOICE')) AND $order->invoice_number AND ($order->module == 'invoice' || $order->module == 'bankwire')) Denna rad kan behöva modifieras lite efter ens egna behov. "$order->module == 'invoice' || $order->module == 'bankwire'" innebär att fakturan kommer att bifogas då betalning skett med modulen 'invoice' (modulen i denna tråd) eller 'bankwire' (standardmodulen Banköverföring). Vill man bara bifoga fakturan när kunde valt "Faktura" (invoice) som betalningsmetod tar man bort " || $order->module == 'bankwire'" från raden ovan. Man kan även lägga till flera moduler eller göra så att fakturan bifogas i varje beställning där faktura finns, oberoende betalningsmetod: if (intval(Configuration::get('PS_INVOICE')) AND $order->invoice_number) Hoppas jag fick med allt nu! Se till att testa koden först, lämnar inga garantier på att det fungerar (fast det gör det i.a.f. för mig...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bebba Posted May 23, 2010 Share Posted May 23, 2010 Hej, En fråga. Jag vill att efter priset på betalsidan (bekräfta betalning) så ska det stå (exkl moms) går det att fixa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik-s Posted June 26, 2010 Share Posted June 26, 2010 Hittade faktiskt en hookPDFInvoice som funkar som så att den lägger till text under moms raden. Kan du utveckla det lite?Kan man fixa så att man får fakturan skickad till en e-post adress?Alltså när ett köp görs med faktura som betalsätt så skickas fakturan till [email protected]?Istället för att bara lägga sig i backoffice, under orders.Tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Nej, hooken används till att lägga till saker på fakturan när den skapas, dvs textstycken eller uträkningar, "betald" bild eller liknande. Modulen som körs i hooken hamnar under moms raden. Så det har inget med mejl att göra som skickas ut.För att få faktura skickad till din egna e-postadress, kika i mejlalerts modulen, du behöver nog lägga till lite kod där som kollar vilket betalsätt som använts och då lägga till fakturan i mejlet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambi Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 HejHvor kan jeg downloade den sidste version af Faktura Modul, den med SSN / Org no.?MVHDan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Borde vara den här: http://www.prestashop.com/forums/viewreply/183842/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bambi Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 Hej Patrik,Tak for dit hurtig svar. OK, jeg fandt den.MVHDan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Global Attribute AB Posted October 16, 2010 Share Posted October 16, 2010 Hej!Bra modul men jag saknar att det står på bekräftelsesidan (validation.php) hur mycket den totala summan blir inkl. fakturaavgift.Har köpt postförskottsmodulen av er (Prestaworks) och den fungerar bra. Det skulle vara perfekt om ni kunde implementera den avgiftslösningen i invoicemodulen.Mvh, Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solsken Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Tack för en jättebra modul!Jag skulle också vilja att summan som visas är inklusive faktureringsavgiften. Är det någon som fixat det som kan dela med sig hur man gör? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Installlerade den här modulen i min butik! Men översättningen verkar krångla.När ordern är lagd så kommer det ett bekräftelse mail men som betalning står det invoice. Står även på order sidan att betalningen är invoice.Vart ändrar man den här översättningen? har letat i översättningen för modulen men det är översatt där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Fasen känner igen detta problem... hade också det men hittade sen, men var ju ett tag sen... ska försöka komma på var man ändrade... hold...johannesKalsonger & strumpor på nätet - ingetsnack.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Fasen känner igen detta problem... hade också det men hittade sen, men var ju ett tag sen... ska försöka komma på var man ändrade... hold...johannesKalsonger & strumpor på nätet - ingetsnack.se Skulle vara skit bra om du kom på hur man gjorde Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Du har kollat igenom alla översättningar, pdf-translations, back-office-translations, modul-translations, front office osv?va inne ett tag på att det va något sånt status-fält men verkar ju inte vara det heller...johannesKalsonger & strumpor på nätet - ingetsnack.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Ja, har varit och kollat i alla översättningar där men alla är översatta! Ska vara rätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 Ja vafasen vare man gjorde det...testat köra in svenska mail? men borde ju inte påverka vad det står backoffice för payment method tycker man...shit om jag bara kunde komma på...kommer jag på hojtar jag!johannesKalsonger & strumpor på nätet - ingetsnack.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 mailen har inget med de att göra! det står ju även på hemsidan. dem andra betalningsmetoderna fungerar ju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nisse Posted January 13, 2011 Share Posted January 13, 2011 Ingen som vet var den statusen hämtar namnet ifrån? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mustadtorsk Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Någon som hade lösning på följande? Det känns som en ganska viktig grej.."Hej!Bra modul men jag saknar att det står på bekräftelsesidan (validation.php) hur mycket den totala summan blir inkl. fakturaavgift.Har köpt postförskottsmodulen av er (Prestaworks) och den fungerar bra. Det skulle vara perfekt om ni kunde implementera den avgiftslösningen i invoicemodulen.Mvh, Robin" Link to comment Share on other sites More sharing options...
emindy Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 problem, jag har suttit halva natten och uppdaterat till nyaste versionen av prestashop och nu funkar inte fakturamodulen för mig längre. Jag har plockat bort och installerat om och nu får jag (som testkund) "bara" felmeddelandet "No template found for module validation " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Kanske den här trådan kan hjälpa, http://www.prestashop.com/forums/viewthread/96021/svenska/mindre_problem_med_ruilongs_invoice_betalningsmodul_solved Link to comment Share on other sites More sharing options...
emindy Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 tack snälla! Jag hade missat att det var samma problem. Så går det när man försöker lösa knutar mitt i natten :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats J Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Jepp, nästa nykomling i gänget.Jag har installerat fakturamodulen men det är 2 saker....1: Måste man välja faktura som betalning ? Vi har endast detta betalsätt så shopen är egentligen en ren beställnings shop.2: När man valt 'Pay with invoice...' så blir skärmen vit Å inget mer händer, var har jag nklantat till det ?//Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
pozz Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Tackar för denna, fungerar kanon.Dock så vill jag bara att en kundgrupp ska ha möjlighet att betala med faktura och det kan jag inte välja nu eftersom modulen lägger inte sig under "payment" utan under "other modules"Går detta att ändra på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraolsmae Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Har samma fråga. moduler som lägger sig under “other modules”. Hur flyttar man dom till under “payment” ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fraolsmae Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Hur jag flyttade modulerna från "other modules" till paymen modules.I Modules- Paysondirect och payson faktura.Lägga till i payson.php och paysondirect.phpSamma för faktura modulenByta "payment" med: payments_gateways$this->tab = ‘payments_gateways’;Nu fungerar min payson direkt.Men med Payson faktura blir jag redirect till startsidan när jag väljer betala med Payson faktura... Någon som har en lösning på detta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lustfull Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Har någon lyckats lösa problemet med att det står på bekräftelsesidan hur mycket den totala summan blir inkl. fakturaavgift i ruilongs faktura-modul?Är tacksam om någon kan dela med sig av lösningen.Mvhsusanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Har någon lyckats lösa problemet med att det står på bekräftelsesidan hur mycket den totala summan blir inkl. fakturaavgift i ruilongs faktura-modul? Är tacksam om någon kan dela med sig av lösningen. Mvh susanne Det skulle jag också vilja ha hjälp med! Finns det en sån lösning? Mvh Elin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Har samma fråga. moduler som lägger sig under “other modules”. Hur flyttar man dom till under “payment” ?? Det undrar jag också. Förstod inte din förklaring nedan! Vill du förtydliga hur man flyttar “other modules” till “payment”! TACK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Här kommer en uppdaterad version där en fakturaavgift läggs på. Fungerar så här. Skapa en produkt i administrationen, Döp den till Fakturaavgift och sätt den som inaktiv. Ge den ett unikt referensnummer, t.ex. "fakturaavgift". Ange detta referensnummer i modulen så kommer den läggas till på beställningarna. TACK för detta ruilong!!! Har du kanske också en lösning på hur man får fakturaavgiften att inkluderas i den totala summan i på bekräftelsesidan? Och en sak till... VAR någonstans lägger man in sitt bankgironummer? Det står "You need to configure your Invoice account first before using this module." och jag lyckas inte hitta "Invoice account"... jag har verkligen letat! TACK snälla för din tid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggpunkten Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Jag får inte denna att fungera med nya 1.4. Jag tappade tråden nånstans på vägen och försöker febrilt att fixa så den funkar. Lägger jag ner tid i onödan eller är det fixbart för 1.4? Någon som kör denna invoice-modul i sin butik 1.4? Jag har kommit till punkten då kunden väljer faktura, Efter det så får jag en blank sida. Jag kan inte följa de instruktioner som står i denna tråd. dvs samma fråga som Mats J ställde den 07 Jun 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin-BioLivs Posted October 6, 2011 Share Posted October 6, 2011 Daggpunkten: Välj istället den fakturamodul som finns i den andra tråden där du svarade mig förut! http://www.prestashop.com/forums/topic/109977-faktura-modul-som-fungerar-pa-14/ Den funkar på1.4! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMA17 Posted December 17, 2019 Share Posted December 17, 2019 Någon som gjort om denna modul så den passar till 1.7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts