Martin.s. Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 (edited) Hejsa, Jeg ønsker at skrive en beskrivende billedtekst til mine billeder. Umiddelbart kan dette lade sig gøre i punkt 2 "billeder" hvor der står "billedtekst" men når jeg tilføjer ord her, så bliver de overskrevet med varenavn, når jeg trykker gem. Kan nogen hjælpe med input til hvorledes jeg kan få vist en billedtekst når man kører musen over produktet på hjemmesiden?. I dag vises produktets navn, men vil som sagt gerne kunne skrive en længere billedtekst. Er der nogen som har bud vil det være meget velkomment :-) Mvh Martin Jeg bruger version 1.4.4.1 i prestashop. Edited June 13, 2013 by Martin.s. (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.s. Posted June 13, 2013 Author Share Posted June 13, 2013 Hejsa, Jeg ønsker at skrive en beskrivende billedtekst til mine billeder. Umiddelbart kan dette lade sig gøre i punkt 2 "billeder" hvor der står "billedtekst" men når jeg tilføjer ord her, så bliver de overskrevet med varenavn, når jeg trykker gem. Kan nogen hjælpe med input til hvorledes jeg kan få vist en billedtekst når man kører musen over produktet på hjemmesiden?. I dag vises produktets navn, men vil som sagt gerne kunne skrive en længere billedtekst. Er der nogen som har bud vil det være meget velkomment :-) Mvh Martin Jeg bruger version 1.4.4.1 i prestashop. Er jeg virkelig den eneste som ønsker at skrive billedtekst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts