Torben Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 (edited) Jeg har opgraderet til 1.5.4.1 - bruger default tema. Er nu næsten færdig. 2 ting kan jeg ikke finde hjælp til nogle steder: a. Jeg havde problemer med at få Søge-funktionen til at fungere. Jeg brugte Preferences > Søg > Genopbyg hele indeks - og derefter virker Søg fint. Men der skete det mærkelig, at den danske oversættelse forsvandt i disse 3 blokke: Kurv, Tilbud og Nyhedsbrev. Det endnu mere mærkelige er, at teksten stadig er oversat i den danske sprogfil. b. I Blok Kurv står der ud for Forsendelse: Gratis forsendelse indtil, der logges ind. Jeg må have klikket på et eller andet, som har ændret til det, for tidligere stod den danske forsendelsespris, også når en kunde ikke havde logget ind. Kan nogen hjælpe? Edited June 10, 2013 by Torben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Og lige en 3. ting: Selv om jeg har slået java til i blokken Kurv, så virker drop down funktionen ikke. Hvad mon der er galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torben Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Har efter megen søgen fundet et løsning til: a: Translation problem in modules her b: Ændres i admin: Shipping > Forsendelsesfirma > [forsendelsesfirma] > Gruppeadgang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts