KimTheMan Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 (edited) Hej, Jeg har en Categories block på min side. Og en CMS Block. Og disse vil jeg gerne have at de har samme brede når man klikker rundt på siderne. Lige nu der er det sådan at går jeg ind under en kategori hvor jeg har undermenuer. Så er siden for smal. Men når jeg så går ind i undermenuerne hvor der er mere på siden så passer siden til siderne under CMS block (disse har jeg indført i tabel men minimums højde på 650px For at få side brede ens i forhold til kategorierne hvor jeg har mine produkter). Nogen der ved hvordan jeg får alle sider på hjemmesiden ens i breden på en nem måde? Edited July 12, 2013 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Det ville være betydeligt nemmere at hjælpe, hvis du skrev et link til din side. Også med det oversættelsesproblem i en anden tråd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Ja men det vil jeg gerne undlade da siden ikke er åben for offentligheden endnu. Men det er måske svært for dig at sige hvor man kan ændre brede på kategori siderne? Og oversættelses problemet har jeg jo vist med billeder. Der står noget andet under search block i bagkontor under modul oversættelser. I forhold til det der står på search knappen på hjemmesiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Det er alt andet lige nemmere at hjælpe når man kan se kildekoden på siden - og det kan man ikke med skærmdumps og forklaringer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted June 17, 2013 Author Share Posted June 17, 2013 Troede bare der var et sted/ side i prestashop hvor man kunne fortælle hvad bredden/ højden skulle være på alle ens sider. For det er altid når der kommer for meget tekst eller lign. ind på en side. Så ændre højden sig på siden og så glider bredden længere ud. Venstre længere mod venstre. Og højre længere mod højre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Der er også et sted - eller flere - det skal rettes i koden. Det er ikke blot en indstilling, du kan sætte via Back Office. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted June 20, 2013 Author Share Posted June 20, 2013 Kan du give et hint til hvad jeg skal kigge efter...F.eks. en stump af koden. Og måske hvilken grundlæggende sider det kunne omhandle. Så prøver jeg selv at spore det op og ændre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted July 12, 2013 Author Share Posted July 12, 2013 Da jeg ikke har fået den fornødne hjælp til at finde løsningen, med at lave en minimum´s højde på alle mine sider. Så vælger jeg manuelt, at indsætte en tabel på de sider, hvor højden ikke er så meget. Og på disse laver jeg en minimum højde. Og det gør så, at de ændre sig i bredden, så de passer med de andre sider. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts