Casper Blom Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Hejsa Prestashopbrugere. Jeg har i BilligeGolfbolde.dk nu brug for, at jeg kan massehåndtere ordrer. Det vil sige, at ønskescenariet er noget i stil med: Muligt at vælge alle 'nye ordrer' Ændre status på dem allesammen, på én gang Hæve penge via ePay via én gang Sende dem allesammen til Pacsoft på én gang Udskrive fakturas/følgesedler på én gang på alle nye ordrer Findes der et modul, hvor dette kan lade sig gøre? Og er der evt. en Prestashop-haj, som man kan betale til at tilpasse det min shop? Go' lørdag aften :-) Mvh. Casper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Hej Casper, Det er ikke noget jeg har set et modul til. Men noget som kan special laves ud fra dine ønkser. Send mig en PM hvis det noget du ønsker at gå videre med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Måske kan du brug den http://www.silbersaiten.de/prestashop/de/features-backend/136-orlique-15-der-order-manager.html har brugt den i 1.3.7 men den kan ikke styr de ting Hæve penge via ePay via én gang Sende dem allesammen til Pacsoft på én gang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted June 11, 2013 Author Share Posted June 11, 2013 Tak for svarene.. Jeg ville helst have et modul, der fandtes. Jeg kigger lige på det - tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Hej Casper. Det er meget custom det du beder om, det kan helt sikkert godt laves, men jeg tvivler på at du finder det færdigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts