Stefan. Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Hallo! Ik hoop dat iemand mij kan voorzien van een juist antwoord. Ik heb namelijk een probleem. Ik wil graag gebruik maken van de vergelijksite Beslist.nl Het account op Beslist.nl is reeds aangemaakt. Alleen snap ik het "Data Feed bestand" gedeelte niet. Hoe krijg ik mijn producten daar? Bestaat er een module o.i.d? Je zou zeggen dat het een standaard iets in DB moet zijn toch? Wie van jullie heeft deze fase al doorlopen en is het gelukt? Zo ja hoe? Ik zal het enorm waarderen als iemand me weet te helpen. Groeten Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Posted June 8, 2013 Author Share Posted June 8, 2013 Niemand? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Posted June 9, 2013 Author Share Posted June 9, 2013 ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Beste Stefan, Kijk hier eens: http://www.prestashopbeslist.nl daar hebben we een complete module hiervoor waar alles voor je gedaan wordt. Je kunt dan de URL aangeven bij beslist en dan gaat de rest vanzelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts