mfj31dk Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 (edited) Kan man anvende samme database til 2 forskellige shopper? vers.1.5.4 /mfj31dk Edited June 6, 2013 by mfj31dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Du kan jo prøve at rode lidt med Multishop, som er indbygget i den version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Ok, det prøver jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 (edited) Ok, det prøver jeg. Nu står der jo løst foran dit oprindelige indlæg. Hvad var løsningen? Det indlæg, der er kommet efter dit sidste indlæg "Det prøver jeg" betragter jeg ikke som løsningen. Jeg har rapporteret det som SPAM. Edited June 7, 2013 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mfj31dk Posted June 7, 2013 Author Share Posted June 7, 2013 Jamen det forstår jeg ikke for jeg skal lige have lidt tid til at sætte mig ind det som du foreslog - det kan godt være at der måske ikke er en håndgribelig løsning - men jeg kom på sporet af hvad jeg skulle gøre og det er i første omgang nok for mig så må vi se om det lykkedes for mig at finde ud af det. Tak for hjælpen Jeg håber at du kan acceptere min forklaring for nu. Mvh mfj31dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts