stefansj Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Hej. Er der nogle der kan fortælle mig hvordan og hvorfor blokken "hurtigsøgning" lige pludselig er væk, og erstattet med et lille søgefelt oppe i venstre hjørne af min side? Se det her: www.outletcentrum.dk Vh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Hvad har du ændret efter det søgefelt flyttede plads? For et eller andet MÅ du have ændret. Det flytter sig bare ikke af sig selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefansj Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Jeg har kun været inde og flytte og slette nogle blokke i front, men jeg har ikke rørt søgefeltet, ligesom jeg også kan se at det stadig står som det plejer under positioner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Måske har du deaktiveret modulet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts