Alexanderleo Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Jeg vil gerne høre hvilke betalingsindløsere samt betalingsgateways i benytter på jeres shops. I må meget gerne skrive hvad i betaler for at have det. Altså oprettelse samt måneds/års gebyr. Og gerne om det er stabilt, og der ikke er mange problemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Brug søgefunktionen. Du er ikke den første der stiller det spørgsmål. Priserne kan du se alle steder, og alle er stabile. Ellers ville d ikke overleve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Quickpay med aftale med NETS og Euroline.. Priserne må du selv undersøge, men det er den billigste fornuftigste løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Blom Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Jeg bruger ePay samt PBS. Det er jeg ret glad for - jeg bruger det på alle mine shops. ePay kører faktisk en kampagne, hvor du får gratis oprettelse på en aftale med internationale kort. Du kan læse om den på ePay.dk/kampagne. Her er oprettelsestiden også ret kort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
newcommer Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Jeg vil anbefal Masterpayment og Moneybookers det er faktisk rigtig billig koster ingen oprettelse alle kort bliv accepteret. Men Moneybookers kræver at kunder opretter kode efter 2 gange de har betalet de fleste kan ikke find ud af det. Masterpayment er faktisk rigtig nemt jeg betaler 1.5 % af beløb hver uge få jeg penge på konto men jeg bo i tyskland ved ikke om du kan brug det i dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Det lyder spændende med Masterpayment. Men det ser ud til, de kun opererer i Tyskland, Storbritannien, Østrig, Schweiz og Polen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts