haarby Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Jeg har lige startet bekendskabet med Prestashop og er rendt ind i et sikkert let løst problem. Webshoppen må ikke vise priser før man har registreret sig og er logget ind. Jeg har deaktiveret "vis pris" under kunder, grupper for den første gruppe "Besøgende", hvilket fungerer som det skal. Problemet er, at kurven ikke vises udenfor login, hvilket får menubar og footer til at rykke den tilsvarende plads op. Menubar ender derfor med at være placeret delvis i søgefelt og logo. Hvorledes kan jeg løse dette problem? Jeg kører version 1.5.4.1 Haarby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Totalt forvirrende spørgsmål og et miniature skærmdump, hvor man ikke kan se noget som helst - prøv lige igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlsen Posted June 8, 2013 Share Posted June 8, 2013 Hej Haarby, Hvis du skriver din webshop URL kan vi nemmere hjælpe dig. Problemet kan højst sansynligt løses ved blot at ændre i CSS koden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts