mpeg69 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Hej Alle, Jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Jeg kører min løsning: haisler.dk på en PrestaShop ver. 1.5.4.1. Sitet performer egentligt okay, men når jeg via back-enden eks. skal rette en vare, så tager det minutter før rettelsen er gemt og jeg kan arbejde videre... Hostingen er hos gigahost. Det er virkeligt belastende, og jeg håber nogen har nogle forslag til hvad jeg kan gøre (udover at flytte til anden hosting partner) På forhånd mange tak. Mvh. Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Du kan ikke gøre andet end at flytte til en anden host... Har man en seriøs forretning har man også en seriøs host - bum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpeg69 Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Hej igen, Tak for svaret.. men ville egentligt gerne høre om det var generelt for gigahost / prestashop ? .. jeg har ca. 300 varenumre og det troede jeg egentligt godt en gigahost kunne klare ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Jeg har selv haft Gigahost i sin tid og det har bestemt ikke været nogen god oplevelse. Skift til et pro hotel hos Meebox.net - så er du godt kørende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Jeg er enig med Napz, en seriøs butik starter med en seriøs host. UnoEuro er også en fin løsningen og spiller godt med prestashop, og så er det i den billige ende, du kan bruge min rabatkode herfra: http://www.prestatips.dk/webhotel-info/unoeuro-rabatkode-fa-25-ekstra-hosting-med-denne-rabatkode/ så får du lidt 25% ekstra hosting, og jeg får en måned ekstra på min konto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carolinelyng Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Jeg er enig i kommentarerne og bruger selv Meebox.net, som jeg synes fungerer uden problemer, men tjek det ud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts