SaLiC Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 (edited) Hej, jeg har lige et spørgsmål mere... Jeg har et problem med at en af mine dropdowns til varianter. http://jkofficeline....pladestørrelse- Hvis jeg først vælger pladestørrelsen 200x100, og derefter en farve, så ændres størrelsen automatisk til 120x80. Den gør det ikke ved de andre størrelser. Det samme gør sig gældende ved andre produkter :/ Det er jo en ret stor fejl og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op med det... Det er testet med default themet så det kan ikke være vores theme der fucker det op... Jeg håber der er nogen der kan hjlæpe! Mvh Sara Edited June 12, 2013 by SaraL (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kandersen Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Hejsa, Det virker som om at det er fordi at du ikke har nogen varer på lager i den størrelse (200x100). Kunne det være tilfældet? mvh. Kasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Det er desværre ikke derfor, det har jeg testet. Se evt http://jkofficeline.dk/66-skillev%C3%A6g.html Hvor hver variant er sat til at der er 100stk. Samtidig har dette produkt også kun 2 attributter med hver 2 værdier... :/ Jeg bliver gråhåret af det her... har du andre ideer til hvad der kan være galt?? Kan det "bare" være fordi der er mange varianter i alt i min shop?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kandersen Posted June 7, 2013 Share Posted June 7, 2013 Jeg bliver gråhåret af det her... har du andre ideer til hvad der kan være galt?? Desværre Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Jeg fandt selv fejlen, det var fordi jeg ikke havde sat url da jeg oprettede attributter og varianter, hvilket man åbenbart skal.. Jeg ved ikke om det er noget basis viden jeg har misset, men det var i hvert fald det der gav fejlen, sammen med at den også gav problemer med color picker, der valgte 2 farver af gangen, hvis der var sat texture på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kandersen Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 Godt du fik det løst :-) Husk at tilføje [løst] i subject! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaLiC Posted June 12, 2013 Author Share Posted June 12, 2013 Hvordan er det lige jeg gør det, kan godt se at jeg kan redigere i mit indlæg, men kan ikke se hvordan jeg kan ændre overskriften. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 12, 2013 Share Posted June 12, 2013 (edited) Der er en vejledning som "pinned" indlæg øverst her i det danske forum. Edited June 12, 2013 by Prestafan1234 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts