Barb Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Jeg har problemer med at redigere i backoffice, fx under produktbeskrivelse. Jeg kan gemme ændringen, men ændringen kommer ikke frem, hverken i backoffice eller i webshoppen. Jeg har prøvet den nemme løsning - at uploade en ældre backup af webshoppen - og så kunne jeg igen redigere i BO for en dag. Nu kan jeg igen ikke redigere i backoffice. Nogle bud på, hvad det kan være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Slå debug til og se hvilken fejl der opstår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 God ide! Jeg har lige kigget i filen, men kan ikke finde nogle af disse koder? Bør jeg selv skrive koden ind i config.inc.php ? ini_set('display_errors', 'off') define('_PS_MODE_DEV_', false); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Det er nok fordi du har ver 1.5.x hvor debug skal findes i DEFINES.INC.PHP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 Der står "true" ud for PS_MODE_DEV - skal jeg rette nogle af de andre? /* Debug only */ define('_PS_MODE_DEV_', true); if (_PS_MODE_DEV_) { @ini_set('display_errors', 'on'); define('_PS_DEBUG_SQL_', true); /* Compatibility warning */ define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', true); } else { @ini_set('display_errors', 'off'); define('_PS_DEBUG_SQL_', false); /* Compatibility warning */ define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', false); } define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false); define('_PS_MODE_DEMO_', false); Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts