presta-dyr Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Hvis nogen har et godt bud på, hvad man kan oversætte "Back Office" og "Front Office" til, så kunne jeg godt lide at vide det. Indtil videre, lever jeg med "Bagkontor" og "Forkontor" selv om det ikke findes på dansk. Jeg overvejede "Baglokale" og "Butik", men da det ikke virker som indlysende modsætninger droppede jeg det.Nå, men noget helt andet er, at jeg synes, det er lidt tungt at oversætte alle navnene på fanebladene (tabs), så jeg har haft glæde af den vedhæftede SQL-fil (virker både til 1.1 og 1.2). Den fikser også moms og navnet på forside-kategorien. Hvis du allerede har sat moms op, så pil det ud af filen, inden du kører den (f.eks. i phpMyAdmin). En forudsætning er, at dansk kører med id=3.Husk backup af databasen, inden du går i gang med at rode./Kjeld ps_lang_dk.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
bryllups-shop admin Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 hej Kjeld,jeg har netop oprettet webshop til bryllups ting og har downloaded dk zip filen - og bare for at være helt sikker så skal den uploades på server ikk?jeg har et andet problem - hvordan kommer jeg på "for kontoret"?kan simpelthen ikke finde det...synes iøvrigt butik og baglokale giver meningChristel Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Hej ChristelJeg vil egentlig ikke anbefale dig at bruge zip-filen fra første indlæg. Brug i stedet det modul jeg har lavet til formålet./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bryllups-shop admin Posted November 1, 2010 Share Posted November 1, 2010 hej Kjeld,tak - jeg uploader det på serveren ikk?jeg kan nemlig ikke få det til at virke...en anden ting - hvordan kommer jeg i frontstore?Christel Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted November 1, 2010 Author Share Posted November 1, 2010 Hej ChristelFilerne her skal køres fra phpMyAdmin. Modulet jeg nævnte, installeres under modules. Afhængigt hvordan server er sat op kan du enten installere moduler direkte fra back office eller må gøre det via FTP. Modulet er beregnet til PrestaShop 1.3.Front office er selve butikken. Dvs. det kunden ser./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts