Martin.s. Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 (edited) Hejsa, I webmaster tools får jeg beskeden, at - vi registrer ingen strukturerede data på dit website - hvordan løser jeg dette?. Jeg har brugt datafremhæver i webmaster tools og jeg har manuelt med musen peget på billeder, produktnavn, priser og slutteligt generer det så en html fil, som jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med?. Ved nogen hvordan jeg hjælper Google, og derved mig selv, med at fremhæve strukturerede data?. Hilsen Martin Edited June 13, 2013 by Martin.s. (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Er de produkter indekseret, som du prøver at lave struktureret data for? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.s. Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 (edited) Er de produkter indekseret, som du prøver at lave struktureret data for? Hej Napz og tak for din interesse, Hvordan ser jeg om et produkt er indekseret?. Altså mine sider med produkter er indekseret. Edited June 2, 2013 by Martin.s. (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Lav en site:ditdomæne på Google og se om dine produkter er indekseret af Google. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.s. Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Lav en site:ditdomæne på Google og se om dine produkter er indekseret af Google. Napz Mine sider er indekseret. Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med om mine produkter er indekseret, det er vel kun mine sider som kan indekseres og derefter ses via site:domæne.dk Var det sider/produkter forstået som det samme du mente? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin.s. Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Napz Mine sider er indekseret. Jeg er lidt i tvivl om hvad du mener med om mine produkter er indekseret, det er vel kun mine sider som kan indekseres og derefter ses via site:domæne.dk Var det sider/produkter forstået som det samme du mente? Hej igen, Det er måske lettere hvis jeg lige nævner site name coolwatch.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts