bestforhorses.dk Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 (edited) Hej! Er der nogen der ved, hvor man kan købe sådan et modul til Prestashops? :-) Mvh Lise Edited May 30, 2013 by bestforhorses.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Jeg forstår ikke spørgsmålet. Det vil også være en god idé, hvis du lige gennemlæser retningslinier for forum, så vi bl.a. kender din version m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Ok, den version jeg bruger hedder 1.4.3. Jeg har tidligere købt et GLS modul, der omfattede GLS Pakkeshops. Men nu har jeg skiftet til Post DK, og kunne godt tænke mig et modul, der hedder Valgfrit Afhentningssted, som jeg har på min DanDomain shop. Mvh Lise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Ok, så du mener en liste, hvor kunden kan vælge, hvor de vil hente - ligesom GLS pakkeshop? Men med Post Danmark er man jo heldigvis "dejligt" begrænset af, at der stort set ikke findes nogen posthuse længere. Så du kan nemt håndtere det ved at lave en forsendelsesmåde til hhv. med omdeling og uden omdeling. Hvis kunden vælger uden omdeling, finder Post Danmark selv ud af, hvad nærmeste posthus/pakkebutik er - og de sender advisering til kunden. Hvis kunden vælger med omdeling, får de leveret på deres privat eller arbejdsadresse, alt afhængigt af, om de angiver en anden leveringsadresse end fakturaadresse eller ej. Ovenstående mener jeg fint dækker de flestes behov? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Det er jeg godt klar over, og det har jeg også allerede gjort. Selvom posthusene er lukket ned, så er der stadig mange muligheder mht. hvor man kan afhente pakkerne. Jeg får typisk 10 muligheder op, når jeg søger på mit postnummer (i min DanDomain shop). Og jeg kan se, at der er flere kunder der benytter sig af det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 31, 2013 Share Posted May 31, 2013 Så skal du have det kodet - mig bekendt findes det ikke til PrestaShop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted May 31, 2013 Author Share Posted May 31, 2013 Ok, tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Der arbejdes PT på en løsning der kommer til at virke sammen med mit pacsoftmodul. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestforhorses.dk Posted June 1, 2013 Author Share Posted June 1, 2013 Fantastisk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts