Spoh Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 (edited) Hej, jeg får en fejl ved generering af ny pris, når der vælges en anden variant der giver en pris stigning. F:eks. har jeg en vare der koster 1000 kr. Når man så vælger en anden størrelse i en dropdown menu (attribut og værdi) skal det generere et plus på 600kr. således det i alt blir 1600 kr. Men den giver en ny pris på 4507,59 kr. i stedet. Inde i produktet under den pågældende værdi står der følgende: Indvirkning på pris: Forøg af kr. 600.00 (ekskl. moms) eller kr. 750.00 (inkl. moms) Endelig varepris bliver kr. 2000 Hvilket jo er korrekt.... Er der nogen der ved hvad der er galt? Edited May 29, 2013 by Spoh (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spoh Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Fandt selv løsningen. Det var nogle settings inde i currencies som var sat forkert. På den danske krone var der sat forkert omregningskurs (da den jo som default var sat i dollars) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterbjergsted Posted April 2, 2016 Share Posted April 2, 2016 Hej, Jeg håber du stadig er til at få fat i. Jeg sidder med samme problem. Hvor er det du går ind og retter og hvad retter du det til? Mvh Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Dette indlæg er tre år gammelt og løst. Opret venligst et nyt indlæg og husk at læse retningslinier for forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts