stefansj Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Hej. Jeg var igang med at installere et nyt tema til min side, et gratis tema jeg havde fundet. Jeg fulgte følgende vejledning, men det virker ikke og temaet (når det oprettes i back office) bliver lig med default temaet. Se vedhæftede billeder. http://www.inmotionhosting.com/support/edu/prestashop-15/prestashop-themes/install-new-theme Er der nogen der kan sige mig hvad går galt. Eller nogen der evt har en anden vejledning til installering af temaer? På forhånd tak. Vh Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefansj Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 Senere fjernes mappen fra .zip filen helt: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovejoys Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Senere fjernes mappen fra .zip filen helt: hej. jeg vil forslå dig at købe et tema da der er så mange ting som kan gå galt med et nyt tema, så køb et de fåes fra cirka 300.00 og så virker de sammen med dine moduler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts