nofi.dk Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Har lige fjernet mit theme, (kunderne brød sig åbenbart ikke om det) Men nu er min modul liste tom når jeg trykker på moduler i BO. Og alle modulerne ligger der, for når jeg går under position kan jeg se dem. Kan også komme til dem hvis jeg skriver modulets direkte url. Køre 1.4.7.0 Takker på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 27, 2013 Share Posted May 27, 2013 Det nemmeste er nok at indlæse backup. Kunne lyde til, at du er kommet til at slette for meget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_Hansen Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Hej - Jeg har pludselig fået samme problem. Jeg har dog ikke fjernet noget? Min modul-liste ser nøjagtig ud som nofi.dk's ??? Shoppen ser ud til at fungerer, så modulerne ER der, men det er listen der ikke vises og jeg kan derfor ikke konfigurere de forskellige moduler. Nogen der ved om det er en fysisk file der skal geninstaleres eller er det et database-problem. Er ikke meget for at installerer backup, da der er oprettet en del nye varer mv. i dag. Håber der sidder nogen med "den gyldne nøgle" til at løse dette problem :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_Hansen Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Tyder på at det er mit PayPal modul der er 'fucked up' - PayPal kommer slet ikke frem som betalingsmulighed mere i webshopen og efter at jeg har slået fejl-meddelser til får jeg denne fejl istedet for min moduleliste: Fatal error: Call to undefined method ShopBackwardModule::getTheme() in /home/s/p/ftp_sportspowerdk/shop/modules/paypal/paypal_abstract.php on line 122 Hvordan fixer jeg dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex_Hansen Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Hej igen - Skal selvfølgelig ikke kunne svare for nofi.dk's problem, men mit er nu løst. Jeg fjernede manuelt hele Paypal modulskuffen via FTP. Downloadede en ny version og installerede denne. Nu virker det tilsyneladende som det skal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Når modullisten forsvinder på den måde, så er det typisk tegn på et modul som ikke er kompatibelt med den version af Prestashop man har installeret. Her er vejen frem, at gøre som Alex har gjort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts