Jump to content

Gratis fragt over beløb kun ved brev post

CbraogKo

Recommended Posts

Hej med jer.

Jeg har en PS webshop version 1.5.4.0 med et købt template.

Jeg ønsker at alle mine kunder der køber for over 499 kr vil kunne få gratis fragt med forsendelsesmetoden brevpost. Jeg ønsker også at denne kan ses i min ajax kurv resumé. Dette gælder også udenlandske kunder. Dette har jeg sat op og det virker.

Jeg er dog stødt på nogle udfordringer:

1. Jeg ønsker ikke at når en kunde køber for over 499 kr at forsendelsesmetoden pakkepost (en anden carrier jeg har opsat) også er gratis. Hvordan kan jeg ændre denne så denne ikke vises som gratis?

Jeg har fundet nogle løsninger på nettet, men disse har ikke været til min shop version. Ej heller har comments til disse virket særligt succesfulde.

Jeg håber at i kan guide mig gennem hvilke koder jeg skal rette i, eller henvise mig til en modul hvor mine fragtønsker kan indfries.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Christian.

Og hvilken shopversion er det så liige du kører.

Hvordan skal vi kunne hjælpe dig, når du hat fundet noget som ikke virker til din shop version, når du ikke oplyser, hvilken shop version du bruger.

Og hvilken shopversion er det så liige du kører.

Hvordan skal vi kunne hjælpe dig, når du hat fundet noget som ikke virker til din shop version, når du ikke oplyser, hvilken shop version du bruger.

Hej Pertho.

Tak for dit hurtige svar. Jeg skrev på nr 2 linje at jeg bruger version 1.5.4.0 med et købt template.

Jeg håber at du har nogle guldkorn, så jeg kan finde en løsning på dette problem hurtigst muligt =)

Hav en god aften.

Mvh

Christian.