Andreasjj Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Hej, er der nogen som kan forklare mig hvor man i prestashop slår til/fra om kunden skal modtage en mail ved kontooprettelse? //Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Hvis du vælger, at dine kunder skal oprette sig, skal de da også have deres kontooplysninger. Hvad er ideen ellers??? Jeg er generelt imod kontooprettelse og lader mine kunder foretage gæstekøb - har du kigget på One Page Checkout af Canin, eller bruger du blot den indbyggede version af PrestaShop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Hej Jeg giver mine kunder muligheden for at oprette en konto eller foretage gæstekøb som du kalder det. Derved har mine kunder fordelene ved at oprette sig ved at de f.eks. kan se deres gamle køb, printe fakturaer ud til returnering mm. Svar søges stadig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
markottnilsen Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Så skal du ændre i authcontolleren via FTP. Det er herfra mailen sendes. Man kan ikke vælge det som en indstilling i administrationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Tak for svaret. Problemet er nemlig at den slet ikke sender, hvilket jeg regnede med var standard at den sendte. Er det normalt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Det gør den åbenbart nu, så alt er som det skal Endnu en gang tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Du spurgte om, hvordan du kunne deaktivere mailudsendelse - derfor mit svar om, at kunden vel skal have sine brugeroplysninger efter oprettelse. Men det lader så til, at problemet var, at funktionen ikke virkede. Det havde nok også betydet et andet svar fra mig, hvis du havde skrevet det mere tydeligt. Hvis det er løst nu, så husk at rette tråden - se hvordan på forsiden af forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts