Jump to content

vises det ikke under "Mest solgte" eller "Denne måneds aktivitet"

mfj31

Recommended Posts

vers. 1.5.4.1 - www.teknobiler.dk

Når en vare er købt og betalt via Paypal fremgår det under "Mest solgte" og under "Denne måneds aktivitet", men når en vare er købt og betales ved bankoverførsel, vises det ikke under "Mest solgte" og det fremgår heller ikke under "Denne måneds aktivitet" hvorfor ikke?

Sikkert en fejl i PrestaShop. Generelt ville jeg aldrig bruge de indbyggede statistikker til noget som helst - de er fyldt med fejl, De medregner besøg fra søgemaskiner i de generelle statistikker. Statistikkerne er også afhængige af, om man bruger PrestaShop faktura for at vise korrekt salg (på forsiden) og kun nogle gange..

F.eks. har jeg i min shop deaktiveret fakturaer, og dermed får jeg ikke vist statistik for salg på forsiden, men sommetider er der nogle tal. Den månedlige statistik er som vinden blæser - den kan vise et højt beløb en dag og næste dag med flere ordrer, viser den et mindre beløb.

For mit vedkommende passer de tal der står ad h... til, så jeg kigger ikke på dem, men bruger e-conomic og Google Analytics i stedet.

Jeg har dog version 1.4.9, kan være det er bedre i version 1.5 - jeg har ikke tjekket i de shops jeg har sat op.