Jump to content

Oversætte manuelt er ikke muligt?

stefansj

Recommended Posts

Hej.

Jeg har et problem, for som i kan se på det ene billede er der nogle manglende oversættelser b.la. "add to cart" og "more info". Dem vil jeg naturligvis gerne have oversat til dansk, og derfor går jeg jo ind under "Oversættelser" -> "Ændre oversættelser". Der vælger jeg front office, men når jeg så trykker ind på det, kommer følgende besked som også er vedhæftet. Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

Jeg har nemlig fået dette link af min udbyder, men har ikke nogen idé om hvordan jeg skal formulere det således at jeg får hævet den angivede grænse: https://my.meebox.net/knowledgebase/257/Hvordan-laves-en-phpini-fil.html

Vh

post-576581-0-50696400-1369402890_thumb.jpg

post-576581-0-26337000-1369402891_thumb.jpg

Ikke at jeg har en løsning.

Jeg har haft samme problem, og ligger også hos Meebox. Efter en periode, hvor jeg egentlig havde opgivet, så virkede det pludselig igen. Hvorfor ved jeg ikke.

Hej.

Havde du forespurgt Meebox om at løse problemet eller hvorledes, siden det bare pludselig var løst? Der må jo være en løsning, for det virker bare halvfærdigt når halvdelen af ens side stadig er på engelsk...

Nej. Der var diverse tråde herinde, men de forslag hjalp ikke. Derfor lagde jeg det lidt på hylden.

Pludselig virkede det. Ved ikke hvorfor.