rubech Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 (edited) jeg er kørt lidt fast i at få google til at indekserer www........dk som er en ny side når man søger på google, har den fat i forside, men ingen produkter. Siden har kørt i 3-4 måneder nu. Alle meta beskrivelser er udfyld og jeg har være opsætningen igennem flere gang uden at kunne gennemskue hvad der går galt. Er der nogen der kan give lidt hjælp til at komme vidre evt mod betaling :-) mvh michael Edited June 23, 2013 by rubech (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 umiddelbart ser det ud til at Google skjuler dine produkter pga. duplicate content.. Hvad siger webmaster tools? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Jeg kan slet ikke åbne din side. Den er bliver blokeret af mit antivirus program som en farlig side at besøge Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubech Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 google webmaster siger bla at Webadressen er blokeret af robots.txt. det forstår jeg ikke helt? Prestafan1234 jeg tror den er en gammel sag, da jeg har prøvet sitet på flere maskiner, hvor det virker det er korrekt at siden var blokeret for 1 år siden, pga mailware... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 google webmaster siger bla at Webadressen er blokeret af robots.txt. det forstår jeg ikke helt? Prestafan1234 jeg tror den er en gammel sag, da jeg har prøvet sitet på flere maskiner, hvor det virker det er korrekt at siden var blokeret for 1 år siden, pga mailware... Det ser i hvertfald ud til, at din side stadig er blacklistet. Der må stå noget mere i Google Webmaster. Prøv at kigge under Sundhed og Malware. Mht. robots.txt kan det sagens være, den blokerer for noget - har du prøvet at generere en ny via Back Office? Jeg kan af gode grunde ikke se, hvad der står i den, når jeg ikke kan komme ind på dit site. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts