Jump to content

Google indekserer af ny side

rubech

Recommended Posts

jeg er kørt lidt fast i at få google til at indekserer www........dk som er en ny side

når man søger på google, har den fat i forside, men ingen produkter.

Siden har kørt i 3-4 måneder nu.

Alle meta beskrivelser er udfyld og jeg har være opsætningen igennem flere gang uden at kunne gennemskue hvad der går galt.

Er der nogen der kan give lidt hjælp til at komme vidre evt mod betaling :-)

mvh michael

Edited by rubech (see edit history)

google webmaster siger bla at Webadressen er blokeret af robots.txt. det forstår jeg ikke helt?

Prestafan1234 jeg tror den er en gammel sag, da jeg har prøvet sitet på flere maskiner, hvor det virker det er korrekt at siden var blokeret for 1 år siden, pga mailware...

google webmaster siger bla at Webadressen er blokeret af robots.txt. det forstår jeg ikke helt?

Prestafan1234 jeg tror den er en gammel sag, da jeg har prøvet sitet på flere maskiner, hvor det virker det er korrekt at siden var blokeret for 1 år siden, pga mailware...

Det ser i hvertfald ud til, at din side stadig er blacklistet. Der må stå noget mere i Google Webmaster. Prøv at kigge under Sundhed og Malware.

Mht. robots.txt kan det sagens være, den blokerer for noget - har du prøvet at generere en ny via Back Office? Jeg kan af gode grunde ikke se, hvad der står i den, når jeg ikke kan komme ind på dit site.