stefansj Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Hej. Jeg sidder og arbejder med en webshop, uden en egentlig fysisk butik. Derfor vil jeg naturligvis gerne have fjernet undermenuen "vores butikker" under blokken Information. Se følgende billede Vh Jeg har version 1.5.4.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Moduler -> CMS Ellers Preferences -> Store contacts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squazz Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 (edited) Moduler -> CMS Ellers Preferences -> Store contacts Hijacker lige tråden Jeg har version 1.5.6.2 og har samme problem. Jeg har forsøgt det du foreslår Napz, men: 1. Hvis jeg deaktiverer CMS modulet, så mister jeg hele "Information" blokken, og den vil jeg egentligt gerne beholde 2. Jeg har slettet alle store contacts, og kan ikke finde noget sted hvor jeg kan fjerne "Store Contacts" fra CMS modulet? Lige nu har jeg bare et menupunkt der viser ind til en tom side Jeg har endvidere fundet dette post fra PrestaShop 1.4: http://www.prestashop.com/forums/topic/143318-link-vores-butikker/?p=688994 men her lader det til at det er ændret i version 1.5 Nogen der kan hjælpe mig videre? Edited March 25, 2014 by Squazz (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 (edited) Moduler->Moduler -> "Forkontor Funktionalitet" Find modulet Butikker Blok, og disable det. Præferancer-> Butikskontakter -> ... og sluk for det hele der Edited March 28, 2014 by TorbenRune (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squazz Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Moduler->Moduler -> "Forkontor Funktionalitet" Find modulet Butikker Blok, og disable det. Præferancer-> Butikskontakter -> ... og sluk for det hele der Modulet er disables, og i butikskontakter har jeg slået alt fra Men det er der stadig: http://squazz.dk/presta/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Så er der kun en mulighed mere: Moduler -> Konfiguration af CMS Blok Øverst er der en sektion der hedder CMS blokke: Venstre blokke. Klik på redigeringssymbolet (under handlinger) ud for ID 1 Information, og slå "Vis butikker" fra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squazz Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Hvis jeg konfigurerer CMS blok kan jeg ikke finde denne sektion.Jeg ved ikke om "Konfiguration af CMS Blok" er et modul i sig selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorbenЯune Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Modulet hedder "CMS blok". Se her: http://www.hostknox.com/tutorials/prestashop/cms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squazz Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Modulet hedder "CMS blok". Se her: http://www.hostknox.com/tutorials/prestashop/cms Den har jeg installeret i version 1.6, men jeg har ikke de egenskaber de snakker om :/ Se vedhæftning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted March 29, 2014 Share Posted March 29, 2014 Jeg har oplevet det samme i min nyinstallerede verision 1.5.6.2 - Måske er det en bug i denne version. Jeg har dog heller aldrig været gode venner med CMS modulet - da jeg synes, det er temmelig forvirrende at bruge fordi man ikke helt er herre over de links der vises alligevel. Jeg har løst det ved at fjerne linket til "Our stores" i blockcms.tpl i stedet (husk at slette cache efterfølgende under Avancerede parametre - Ydelse). Hvor filen ligger afhænger at opbygningen af dit theme, hvis ikke den ligger under /theme er den under /modules/blockcms Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikHP Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 (edited) Jeg har lige installeret PrestaShop for første gang i weekenden og jeg er også stødt på et problem med at fjerne Vores Butikker fra informations boksen. Jeg har fjernet flueben i CMS Blok. Kører 1.6.1.2 Edited November 16, 2015 by HenrikHP (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts