Andreasjj Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Hej Jeg har forsøgt at ændre den mail mine kunder får når de laver en bestilling i min shop. Når jeg opdaterer oversættelsen under National tilpasning>Oversættelser>E-mail oversættelsesskabelon står der: "Der kan ikke skrives sprogfil til e-mail-emner. Stien er: /home/MINPRESTASHOP/public_html/themes/alysum_2.0/mails/da/lang.php" Hvad gør jeg ved det? Mvh Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Ænder skriverettighederne i dit FTP program.Den skal stå til 644. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 Tak for svaret. Men når jeg går ind og leder efter filen så er den der slet ikke, hvordan kan det være? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Oversættelserne for emnelinien m.m. findes i mails/da/lang.php. PrestaShop giver dog mulighed for også at hente diverse filer fra dit theme. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 (edited) Når jeg kigger her: /public_html/themes/alysum_2.0/mails så ser jeg mapper med navnene:en, images, it og ru Men jeg burde se en med navnet da, som stien viser: /public_html/themes/alysum_2.0/mails/da/lang.php Hvordan kommer jeg til at kunne oversætte/ ændre de mails min prestashop udsender? //Andreas Edited May 25, 2013 by Andreasjj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Ingen forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasjj Posted May 25, 2013 Author Share Posted May 25, 2013 Løsning fundet! Jeg fandt denne tråd: http://www.prestashop.com/forums/topic/240196-emails-translations-error-cannot-write-language-file-for-email-subjects/ Hvor en person skrev at man skal ændre i "kerne (ikke valgt tema)" i stedet for de andre muligheder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts