MarkeY Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 (edited) Hallo allemaal, Vandaag werd ik gebeld door een klant dat het niet goed ging met betalen. Als hij wilde afrekenen dan kon hij gewoon inloggen maar tijdens het afrekenen kwam er steeds het verzendadres van een andere klant te staan. Wel kon hij dit adres verwijderen en zijn eigen adres neerzetten. Weet iemand hoe dit mogelijk is? Ik heb laatst de volgende modules geinstalleerd/geactiveerd: PrestaShop Security v0.99 door PrestaShop F.A.Q. v1.4.3 door Rafael & Joël Go the top of the page v1.0 Europese Unie cookie-wetgeving v1.2.3 door MyPresta.eu Verder heb ik niks gewijzigd of verwijderd. Ik zou dit graag snel willen oplossen want het komt de privacy niet ten goede. Ik werk met versie 1.4.4.1 Edit: Er was gisteravond groot onderhoud bij mijn host. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Groeten Mark Edited May 22, 2013 by MarkeY (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racefiets-onderdelen Posted January 6, 2015 Share Posted January 6, 2015 Hallo Mark, Ik lees hier op het Prestashop forum dat jij hetzelfde probleem had met adresgegevens. Is jouw probleem opgelost? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en zou het graag willen oplossen zoals je zult begrijpen. Ik hoop wat van je te horen. Groeten Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 7, 2015 Share Posted January 7, 2015 Kan het zijn dat je een keer klanten (verkeerd/onvolledig )verwijderd hebt ? en de nieuwe wellicht dezelfde id krijgen als de verwijderde klanten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefand Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 Het bovenstaande wil inderdaad nog wel eens voorkomen (in prestashop 1.3 t/m 1.5). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts