elkup Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Hej! Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig... Når jeg forsøger at regenerer miniaturebilleder i BO går den i gang men efter et stykke tid kommer der kun en hvid side i browser (både firefox & explore) og intet sker. Mini billeder er stadigvæk væk fra min side Her er et link så i kan se hvordan det ser ud på min hjemmeside http://elcity.dk/71-clarion Hjæælppp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Tror ikke det har noget med dine billeder at gøre, men derimod din .htaccess. Prøv at generer en ny ved at slå Friendly URLs fra og til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elkup Posted May 17, 2013 Author Share Posted May 17, 2013 Hjalp desværre ikke :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Der er noget galt med dine URLs i hvert fald.. Hvis man højreklikker på billederne og trykke vis billede bliver man redirected til din forside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Jeg kan slet ikke åbne din side, den står bare og hænger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts