racingkars Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 (edited) Hallo, Om onduidelijke redenen staan opeens vandaag mijn Topbalk en het Search veld veel verder naar rechts dan normaal. Zie mijn website: www.racingkars.com Heeft iemand daar een oplossing voor? Bvd, Kars Edited May 10, 2013 by racingkars (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 de marges aanpassen in de .css? Je winkel is in onderhoud dus ik kan niet het hoe en wat zien, Welke versie heb je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 zoals markey reeds zei, in global.css kan je eea aanpassen verder kunnen we je website niet zien <onderhoudsmodus> Link to comment Share on other sites More sharing options...
racingkars Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 (edited) Sorry, wanneer ik niet volledig was. Ik gebruik versie 1.5.4.1 Inmiddels van onderhoud gezet. Zou dus zichtbaar moeten zijn. Om voor mij onduidelijke redenen is dit fenomeen opeens ontstaan. Misschien de update van 1.5.4.0 naar 1.5.4.1? In ieder geval dan voor jullie antwoord. Ik zal opzoek gaan naar global.css en \zien hoe ik e.e.a. kan aanpassen. Edited May 10, 2013 by racingkars (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 Ik zie al wat het probleem is. als je naar je thema gaat en dan naar header.tpl dan zie je dat je de horizontale veld in je "header_right " heb staan. Want als je die op breedte 100% zet dan is het probleem opgelost. maar dan komt hij wel verder naar beneden door dat hij dan onder je logo komt. Het makkelijkste op dit op te lossen is om je logo ook in je header_right te zetten (kan in header.tpl) en dan de header_right op 100% breedte (kan ik global.css) Volgens mij is het dan opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racingkars Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 Het probleem is opgelost. Op het engelse forum werd ik naar onderstaande tutorial verwezen. http://mypresta.eu/en/art/developer/fix-prestashop-1-5-4-1-menu-moved-to-right.html Dank allemaal voor jullie inbreng. Kars Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted May 10, 2013 Share Posted May 10, 2013 graag gedaan, Wil je dit topic nog even op solved zetten? (eerste post bewerken met full editor en dan onderwerp aanpassen.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts