alkilde Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 jeg kunne godt tænke mig at lave et gavekort som kan bruges til både køb af varer og betaling af fragt er der nogen som kan forklare mig hvordan jeg gør det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Ved ikke om det er hvad du søger, men du kan lave rabatkoder mm. i prisregler->regler for kurv Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkilde Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 jeps det er jeg med på men synes ikke jeg kan få den til at trække fra på fragten også hvis jeg f.eks laver et gavekort på 300,- og kunden køber for 250,- laver prestashop et nyt gavekort fremfor at trække de sidste 50,- fra på fragten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niller Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Ja okay, den ved jeg ikke lige så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Se her. Indtil andet er bevist, er jeg overbevist om at det virker i version 1.4.x.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkilde Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Hvad er det der virker og hvordan Køre version 1.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Jeg vil påstå at det virker i version 1.4.x.x. Men jeg gider ikke prøve det af. Så det kan jo være en af de utallige fejl, der er i version 1.5.x.x. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alkilde Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Det muligt men hjælper mig jo ikke videre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts