KenMos Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Hejsa gæve PrestaShoppere Efter at have opdateret Minic Slider modulet er denne vokset sammen med Udvalgte produkter. Se evt. www.centermusikshop.dk - Jeg vil gerne have space mellem Minic Slider, og Udvalgte produkter. Sådan var det før opdateringen. Er der nogen der kan fortælle mig, hvor eller hvordan jeg skal flytte udvalgte produkter lidt ned i forhold til Minic Slider? Jeg håber der er hjælp at finde Bedste hilsner KenMos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Du kan prøve at fiske ID eller class på produkt boksen og så give den margin-top:20px med css eller hvad der nu passer Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenMos Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Kan du guide mig en smule - jeg er ikke så velbevandret i PrestaShop endnu Er det Global css jeg skal kigge i, og hvordan kan jeg fiske ID og Class? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Jeg kan anbefale plug-in'et til FireFox der hedder FireBug til at finde ud af, hvilke filer der skal rettes i. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenMos Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Jeg har installeret plugin, og kan finde frem til at det er denne del det drejer sig om (<h4 class="title_block">Udvalgte produkter</h4>), men hvordan ser jeg hvilken fil jeg skal rette i? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts