lovejoys Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Hej. Vi bruger for det meste 2 forskellige forsendelsmetoder. Post brevpakke op til 500gram og så GLS pakkeshop. Men som det er nu kan kunderne bare komme alt i kurven selvom det bliver op til 1 kilo, så vælger programmet stadig brevpost - hvor jeg gerne ville have at det så valgte næste prisklasse hvilket er GLS men det gør det så ikke. Jeg har prøvet, at sætte max vægt under forsendels firma men så bliver det bare pludselig gratis for 1kg med brevpost. Nogen løsning på dette? Venlig hilsen Flemming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 6, 2013 Share Posted May 6, 2013 Nu er du ikke meget informativ. Men under hver enkelt carrier, skal du vælge "Deaktiver forsendelsesmetode" under "ikke tilladt opførsel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovejoys Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Nu er du ikke meget informativ. Men under hver enkelt carrier, skal du vælge "Deaktiver forsendelsesmetode" under "ikke tilladt opførsel. hej Pertho tusinde tak for hjælpen det virkede. venligst flemming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Selv tak. Husk at sætte indlægget til [LØST] Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovejoys Posted May 7, 2013 Author Share Posted May 7, 2013 Problem LØST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Det var nu der her, jeg mente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts